tisdag 6 oktober 2009

Lindbäck klar för Piraterna, det trodde jag inte

I bland har känslorna fel. Men det kan betyda positiva överraskningar. Som att Antonio Lindbäck har skrivit på för Piraterna ytterligare en säsong till exempel.

Min känsla som byggdes på känsla och inget annat sa att Lindbäck skulle byta klubbaddress. Att han nu stannar en säsong till visar naturligtvis att han trivs väldigt bra och att Stefan Andersson, som är huvudmannen bakom alla värvningar, är en lagledare som förarna ser upp till.

Superryssen Emil Sajfutdinov är redan klar. Nu Lindbäck och snart förmodligen också Jonas Davidsson. Sedan kan den uteblivna piratfesten kanske bli av. För med dessa herrar i laget är jag övertygad om att östgötsk speedway kommer få två lag i nästa års slutspel!

Piraterna har också varit i kotakt med Sveriges bästa förare, Andreas Jonsson. Men det är många som har. Dessutom ser jag inte varför Jonsson skulle bryta upp med sitt Dackarna i nuläget. Så Piraternas kontakt med honom kommer nog att stanna vid just en kontakt.

Men...Det det bygger bara på min känsla och inget annat, och hur mina känslor kan fela har vi sett prov på förut. Eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar