måndag 26 april 2010

Balinski ersätter Sajfutdinov



Arkivbild: Vikky Schander

Damian Balinski petades först till premiären men får nu chansen när Emil Sajfutdinov lämnar återbud. Mitt tips om premiärlaget om inte ryssen kunde vara med skiljer sig mot vad piratledningen har tagit ut:
  1. Hancock
  2. Davidsson
  3. Lindbäck
  4. Balinski
  5. Dobrucki
  6. Kosciecha
  7. Sundström
Snitt: 41.94
Kommentar: I de matcher Emil Sajfutdinov inte kan vara med är det här den bästa uppställningen enligt mig.

Så har har Piraterna valt att ställa upp:
  1. Greg Hancock
  2. Maceij Janowski
  3. Jonas Davidsson
  4. Damian Balinski
  5. Antonio Lindbäck
  6. Linus Sundström
  7. Robert Kosciecha
Och här är Vargarnas trupp:
  1. Adrian Miedzinski
  2. Tai Woffinden
  3. Krysztof Kasprzak
  4. Adam Skornicki
  5. Adam Shields
  6. Scott Nicholls
  7. Kim Nilsson

Till sist...Vargarnas Adrian Miedzinski hade en riktigt bra säsong i Sverige förra året. Vargarna är årets mest svårtippade lag och jag har tippat dem på femte plats. Men enbart för att det var enda platsen som fanns kvar när jag hade tippat de andra. Och även om Piraterna inte har med sajfutdinov i premiären så blir det en enkel match för Motalalaget. Även om jag hoppas på en tight match med avgörande i sista heatet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar