måndag 16 augusti 2010

Laguppställning Piraterna - Rospiggarna

Speedwaystjärnorna Ryan Sullivan och Wieslaw Jagus, båda ex-pirater, kommer till Motala i morgon. Båda kör bra i Motala i torrt väder. Är det blött så nollar Sullivan. Men oavsett väder ska Piraterna vinna mot jumbon Rospiggarna tio gånger av tio.

Ryan Sullivan är för övrigt en av två förare som har vägrat att fotograferas av mig. Den andra är Antonio Lindbäck. Missförstå mig inte, jag har absolut inget emot vare sig Sullivan eller Lindbäck, jag bara konstaterar att av alla speedwaystjärnor jag har fotat de senaste åren så har dessa två vägrat var sin gång.

Laguppställning Rospiggarna:
  1. Jesper B Monberg
  2. Kauko Nieminen
  3. Wieslaw Jagus
  4. Przemyskaw Pawlicki
  5. Ryan Sullivan
  6. Anton Rosén
  7. Mads Korneliussen
Lagupställning Piraterna:
  1. Greg Hancock
  2. Robert Kosciecha
  3. Jonas Davidsson
  4. Rafal Dobrucki
  5. Antonio Lindbäck
  6. Maciej Janowski
  7. Linus Sundström

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar