onsdag 29 juli 2009

Peter jublade före match, men inte efter

Förlust i kväll mot Vetlanda var inte mycket att jubla över om man tillhör piratfansen. Peter Johansson jublade före match, men inte efter.

Men lugn Peter, bara lugn. Piraterna vinner resten och slutar på 18 poäng. De har fem poäng nu så visst kan man kalla mig för galning. Men jag är en glad galning.

Nu åker Piraterna till Norrköping och kammar hem tre pinnar till att börja med. Och ju längre serien går desto mindre galning kommer jag att anses vara.

Till sist...Även om det blev förlust för Piraterna i kväll så var det i alla fall fanastisk speedway på Dunteberget i kväll.

2 kommentarer:

  1. Till sist II... I onsdags kväll vann linköpingslaget Filbyterna en mycket spännande div.1 match mot Gasarna. Allt avgjordes under sista heatets sista varv!

    (en östgötsk (?) bloggare med ett brinnande intresse för speedway borde kunna bjuda på en rad eller två även om detta)

    Mvh
    Kristian

    SvaraRadera
  2. Hej Kristian!
    Jag håller med. Jag har varit alldeles för dålig på att både skriva om och att se på Filbyterna. Jag har bara sett en match med dem i år.

    Och visst, som östgöte borde mer än bara Piraterna intressera mig. Ska försöka bättra mig, håller med dig till fullo.

    Mvh
    Andreas Schander

    SvaraRadera