måndag 24 augusti 2009

Säg inte "tråkig bana" så någon hör

Ja så är det, en del banor är helt enkelt hemmabanor, inget konstigt med det. Det kan nog de flesta vara överens om. Men akta er för att säga det högt. Det gjorde jag, en gång, eller rättare sagt skrev. Jag vet inte när det var men det var ett bra tag sedan och fortfarande finns det en krönikör som retar sig på det, för tredje gången (minst).

Herregud, jag tyckte till om en bana, inte om någon frus frisyr.

Jag tycker ganska mycket annat också förresten, till exempel sågar jag att Kinnarps Arena inte har någon ståplatsläktare för bortasupportrarna, jag tycker att Zlatan Ibrahimovic hellre skulle gått till Real Madrid, jag tycker att Foppa skulle slutat för flera år sedan, Jag tycker att Linköping inte är någon vacker kommun, men att man kan trivas bra ändå-utséende är tydligen inte allt, jag tycker att Sveriges Riksdag borde lägga minst lika mycket resurser på att rädda våra jobb som de la på att rädda bankerna, jag tycker att kebabpizza är den godaste pizzan och jag tycker att damhockey är helt ok att titta på. Det finns mer men vi sparar lite till senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar