torsdag 27 augusti 2009

Vad har landshövdingen med speedway att göra?

Björne har förmodligen ingenting med speedway att göra. Kände bara för att slänga in en bild på honom som jag tog förra året. Han syns ju så lite i media. Allvarligt talat, när slutar karln egentligen, jag har hört det hur länge som helst men ändå dyker han upp vareviga dag.

I morgon vid den här tiden är jag på Hotel Dom Muzyka i Gdansk. På söndag drar jag 20 mil söderut för stormatch mellan Torun och Bydgoszcz. Men dessförinnan, på lördag, ska jag hitta en storbildsskärm för att se VM-deltävlingen från Vojens.

Och när jag kommer hem på måndag och slår upp Corren, eller kollar på Östnytt kanske jag ser Björne igen. Annars hör jag väl honom på radio, för slutat har han förmodligen inte gjort.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar