onsdag 2 september 2009

Mer bilder från Polen


Gdansk hemmaarena. Men innanför muren var det inte lika fint. Och arenan låg i ett fattigt kvarter men det kanske är positivt för folket. Lättare att få drag på matcherna då kanske.


Så här såg det ut bara en bit från Gdansk arena.


Gångtävling i Gdansk.


Efter två timmar i Polen hade jag handlat på mig lite nattamat.


Polisen på arenan i Torun ville absolut inte bli fotograferade men då får man låtsas att man tar på något annat.


Hotel Filmar i Torun är hotellet som ligger närmast arenan. Dessutom var det kanonfint. Men på morgonen tog det fyra timmar att köra de tjugo milen till Gdansk som jag flög ifrån. "Ta väg A1 den går mycket snabbare", sa en polack till mig på flyget ner. Gjorde jag det? Nää.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar