onsdag 23 september 2009

Stannar Lindbäck i Piraterna?

Jag tror inte det. Min känsla och gissning är att Antonio Lindbäck lämnar Piraterna. Hoppas jag har fel.

I vilket fall som helst så tycker jag att han är värd ett permanent wild card i nästa års GP-serie. Det har han verkligen visat att han är värd. På två tävlingar i år tog han 27 poäng. Och med 13.5 poäng per tävling skulle han ha 121.5 poäng vilket i dag hade betytt en andraplats. Ettan Crump har 146 och tvåan Sajfutdinov har 120 poäng.

I kväll har Vargarna chansen att slå ut självaste Vetlanda. Vetlanda-Vargarna och Lejonen-Indianerna klockan 19.00. Den här gången stannar jag hemma.

Till sist...Körde en trippel på Vargarna, Indianerna och Arsenal igår. Jag blev en hundring rikare som jag tänker lägga på choklad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar