måndag 28 september 2009

Speedwaybloggen upphör...Nästan

Jo, så är det. Allt har ett slut. Snart tas Speedwaybloggen bort från sportens förstasida här på Corren.se men det går fortfarande att hitta mig på Corren.se genom att gå in på Bloggare.

Jag går in i vintervila. Nästan i alla fall. Jag kommer även i väntan på nästa års säsong bjuda er läsare på ett och annat inlägg även under de dystra vintermånaderna. Silly season, isspeedway och VM-avslutningen är för stort för att låta sig passeras av mig.

Och lagom till säsongen 2010 hoppas jag att sportchef Kustvik plockar upp mig på väl synlig plats igen.

Speedwaybloggen flyttar in på ståplatsläktaren i Cloetta center där jag brukar tillbringa mycket av min tid när speedwaysäsongen är slut. Så vi kanske ses där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar