tisdag 19 maj 2009

Piraterna står över kvällens omgång

Jag hoppas på en riktig jämn serie i år. Det betyder tyvärr att Piraterna ligger sist i tabellen när jag har fått som jag vill.

Det är så jag skäms över mitt önskemål, jag vet. Men Piraterna kommer, så lugn, bara lugn. Men om serien ska vara så jämn som möjligt efter kvällens omgång så innebär det följande:
  • Vargarna ska vinna över Dackarna.
  • Rospiggarna ska vinna över Elit Vetlanda.
  • Lejonen och Ikaros Smederna ska köra oavgjort.
  • Västervik och Indianerna ska köra oavgjort.

Det innebär då att Elit Vetlanda hamnar på 6 poäng. Rospiggarna, Vargarna och Dackarna hamnar då på 4 poäng. Och resten hamnar på 3 poäng. Förutom Piraterna som då skulle ligga sist på 2 poäng.

Kan detta hända? Nej....Men ändå...

Är det någon mening med att spekulera? Nej...Men ändå...

Vad ska jag göra ikväll? Gå på bio...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar