måndag 3 maj 2010

Aj, aj, aj, Antonio...

Förra året, 13 poäng på Kråkvilan i Norrköping och matchens poängplockare. I går skadad. Jag pratar om Antonio Lindbäck som kraschade i Polen. Hans Bydgoszcz körde mot Torun då Avestabon skadade sig.

Antonios skada är det största avbräcket som kunde hända. Inte bara för Piraterna eller för honom själv, utan även för matchen.

Piraterna kör väl riders replacement för honom och Piraterna är tillräckligt bra för att vinna ändå. Men ändå. Antonio Lindbäck är en underhållning i sig. Att se honom köra är en fröjd för speedwayögat.

Till sist.. Jag håller ändå fast vid mitt tips, att Piraterna vinner med 53-43.

3 kommentarer:

  1. Läs på reglerna, mannen. Blir ingen riders replacement på Lindbäck...

    SvaraRadera
  2. ok anonym, det ska jag göra. Nu.

    SvaraRadera
  3. Hej igen anonym.
    Efter vad jag kan se i regelboken skulle Piraterna kunna köra RR för Lindbäck...Eller?

    SvaraRadera