tisdag 4 maj 2010

En timme kvar

Nu är jag på plats i Norrköping för att se omgång två i årets elitserie. Det är en timme till tejpen dras och publiken börja så sakteliga glida in genom entrén.

Eftersom matchen som sänds på Canal plus börjar matchen 19.12. Detta för att få in reklam. I sportens värld ändras tider och i bland till och med regler för att ge reklamplats.

Hur som helst så är det riktigt skönt att innjuta atmosfären så här före start.

Jag brukar förbereda mina speedwaybesök överdrivet noggrant. Tll exempel har jag i dag med mig 6 pennor, varav fyra i bläck och två i blyerts i fall det blir fuktigt. Men någon kortläsare eller sladd så jagkan verföra bilder glömdes bort...Inte bra men i morgon kväll kommer bilderna.

Till sist...Det finns få möjligheter till ström där jag sitter så vi får se hur länge datorn stoppar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar