söndag 30 maj 2010

Västervik med Harris i spetsen

Ja, så kan det bli. Att det blir Chris Harris och inte Tomasz Gollob som är Västerviks spets när laget tar emot serieledarna Piraterna på tisdag. Förr året möttes lagen i Västervik i sista omgången och då tog Chris Harris 19+2 poäng. Det räckte dock inte mot ett piratlag som kämpade om den sista slutspelsplatsen. Piraterna vann då med 46-50. Bäst i Piraterna då var reservparet Damian Balinski och Linus Sundström som tog hälften av lagpoängen, 15+3 respektive 10+3 poäng.

På tisdag möts Västervik och Piraterna

Laguppställnng Västervik:
  1. Rafal Okoniewski
  2. Peter Ljung
  3. Chris Harris
  4. Tomasz Jedrzejak
  5. Tomasz Gollob
  6. Robin Messing
  7. Nicolai Klindt
Laguppställning Piraterna:
  1. Jonas Davidsson
  2. Damian Balinski
  3. Greg Hancock
  4. Rafal Dobrucki
  5. Antonio Lindbäck
  6. Linus Sundström
  7. Robert Kosciecha

Övriga matcher på tisdag:

  • Indianerna-Vargarna
  • Lejonen-Rospiggarna
  • Valsarna-Dackarna
Till sist...Jag har ännu inte bestämt mig om jag åker till Västervik på tisdag. Förmodligen bestämmer jag mig vid 16-tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar